Gerard Fullana dimiteix de regidor de l’ajuntament

Gerard Fullana dimiteix de regidor de l’ajuntament

Gerard Fullana ha presentat la seua dimissió com a regidor de l’Ajuntament de Xaló este mes d’abril. En el comiat com a membre de la corporació ha volgut “agrair enormement als xaloners i xaloneres el seu recolzament, que m’ha permès treballar per a ells i elles...